četrtek, 19. oktober 2017

Prodajate kombilimuzino preko interneta 040 127 873

Prodajate avto vrste kombilimuzina ki je še vozen in registriran?
Vi prodajate mi kupujemo prav take stare osebne avtomobile se v normalnem delujočem stanju vrste kombilimuzina.

Imam avto ki mi cuka in se mi je ze večkrat ustavil.Dosti imam dragih popravil na mojem starem avto.Pošljite mi koga ki bo odkupil in odpeljal nedelujoč avto,seveda brez stroškov?
Evo enega ki je prisoten na spletu Odkup vozil, Gregor Škulj s.p ki odkupi dobre avte ki so lahko poškodovani ali karambolirani.

Ne trudite se z iskanjem kupcev, vi samo poiščite na netu telefonsko številko kjer gotovinsko odkupujejo rabljene kombilimuzine in ostala vozila 040 127 873.

Poskrbeli bomo tudi za avte ki so v srednjem ali slabem stanju lahko totalka poškodovani ali karambolirani ocenjeni na zavarovalnici kot ekonomska totalka.

Moj avto je star in že malo načet, kam naj dam ta avto da se ga znebim?
Pošljite mail in opišite na krakto vaše vozilo na podgorsek2006@gmail.com

Odkupujemo tudi pokvarjene kravane ki so lahko v vsejh stanjih.





 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar