nedelja, 29. oktober 2017

Kupim Mini One 040 127 873

Kupim osebni avto znamke Mini tip One vozen, delno vozen ali nevozen.

Prodajate avtomobil Mini? Pokličite 040 127 873 in prodajte ga podjetju z imenom Odkup vozil, Gregor Škulj s.p ki kupuje vozila v vseh stanjih od dobro ohranjenih, malo podrsanih v srednjem stanju do slabih avtov ki so slabem stanju in z raznimi hibami.

Odkup pokvarjenih vozil vseh tipov in modelov Mini Cabrio, Countryman, Coupe, Paceman, Clubman, Roadster, Cooper.

Imate zazbitega Minijia? Znebite se ga hitro poškodovanega ali karamboliranega osebnega avtomobila za gotovino tako da pišete na E-pošto podgorsek2006@gmail.com

Iz mojega lepega avta Mini sem naredil totalko ker sem imel prometno nesrečo.
Kdo odkupuje razbita vozila Mini?
Firma odkupujemo vse zaletene avte ki ima spletno stran www.avto-zero.si

Crknil mi je moj avto Mini, pa ga ne bom popravljal? Rad bi ga takega v pokvarjenem stanju prodal.

Popšljite poizvedbo na zgornji E-naslov ali pa obiščite zgoraj navedeno spletno stran in izpolnite obrazec za gotovinski odkup vseh vozil.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar