sreda, 7. junij 2017

Prodajte avto nam 040 127 873 Odkup vozil

Prodajate rabljeno vozno ali nevozno vozilo? Prodajte ga podjetju Odkup vozil, Gregor Škulj s.p.
Podjetje odkupuje prav vse rabljene avte v vseh stanjih od voznih, delno oz. pogojno voznih do nevoznih ter totalno nevoznih ki so lahko v okvari, delni okvari ali pa z odpovedjo motorja, menjalnika ali turbine.
Rad bi se rešil avta?Kdo bi kupil rabljen avto?Pomagajte mi in dajte mi nasvet koga pokličem da bo kupil moj star avto ki ima kar nekaj pomankljivosti tako da ne bo reklamacij po kupčiji?
Svetujem vam firmo ki ima telefon 040 127 873.Imajo zelo hiter odziv in takoj pripravijo odkupno ceno za vaš rablje avto, ki pa se giba glede na starost, prevožene kilometre ter splošno stanje vozila.Seveda pa je treba upoštevati tudi cene rabljenih avtomobilov ki so trenutno na trgu rabljenih vozil.

Imam avto za odprodat.Se sprašejem koga naj poiščem na spletu da bi odkupil moj  rabljen avto ki je že kar načet da je na nivoju, malo večjem kot na avtosejmu v Ljubljani tam kjer avte prodajajo v pesku?
Priporočamo spletno stran www.avto-zero.si
Obiščite stran in neobvezno pošljite ponudbo na spletni obrazec ki ga imete na spletni strani.
Pričakujte klic in ponudbo za odkup vašega avta.

Rad bi prodal avto za gotovino in to takoj brez reklamacij ter brez ovinkarjenja hitro in korektno podjetju ki je registriran za to dejavnost.
Svetujte mi kakšen kontekt od podjetja ki se profesionalno ukvarja z odkupom vozil.
Evo moj nasvet je da pošljite kratek opis in stanje avta na podgorsek2006@gmail.com 

Mislim da kupujejo osebna, dostavna vozila in lahke dostavnike vseh vrst.
V mojem primer so odkupili moje terensko vozilo ki pa je bilo bolj tako ohranjeno, ampak sem zadovoljen saj je bila odkupna cena še sprejemljiva.

Skratka po krajšem pogovoru sem izvedel da kupijo osbne in gospodarske avtomobile vozne in nevozne, seveda pa so bolj osredodoteči na osebne avte stare do 17 let.
Če imate za oddat osebni avtomobil vrste karavan, terenec, enoprostorec, limuzina, kombilimuzina, coupe ali kabriolet se javite in poskrbeli bodo da se znebite sterega avta.

 




Ni komentarjev:

Objavite komentar