ponedeljek, 5. junij 2017

Kam s totalko? 040 127 873 Odkup vozil

Razbit sem avtombil.Avtovleka ga mi je odpeljala da deponijo, kjer ga imam lahko brezplačno shranjenega 3 dni, potem pa ne vem kam z mojim zaletenim avtom ki je tako močno stolčen da je totalka.Po treh dneh pa mi začne teči ležarnina ki je običajno med 6 do 14 evrov na dan.

Imam problem kam z poškodovanim vozilom ki je totalka po cenitvi iz strani cenilca na zavarovalnici, saj sem se odločil da ne bom plačeval ležarnine saj imam že dosti sitnosti ker nisem bil kriv pri karambolu imam pa samo močno karamboliran avto ki je totalno uničen.
Ne kriv ne dolžen sem ostal brez dobrega avtmobila, zato bi želel da ga odkupi podetje ki popravlja avte in jih potem popravljene prodaja v svoji avto prodaji.Koga mi svetujete?

Poznam podjetje ki odkupuje vozne in nevozne totalke, ekonomske totalke ki so razbite močno ali delno karambolirane uporabne samo za dele.
Njihov naslov je Odkup vozil, Gregor Škulj s.p iz osrednje Slovenije tako da pokrivajo celo Slovenijo.Odkupujejo avtomobile v celoti s prenosom lastništva.

Sodelavec je naredil totalko s službenim vozilo.Ali podjetje kupuje tudi nevozne službene avte ki so v lasti podjetij?
Mislim da odkupujejo vse razbite avte ne glede ali je avto last podjetja ali fizične osebe.

Kam s totalko?Rešitev je v prodaji totalke podjetju Odkup vozil, Gregor škulj s.p.
Elegantno se rešite poškodovanega ali karamboliranega vozila za gotovino seveda pa brezplačno tudi odpeljejo zbito nevozno vozilo.

Moj avto je na meji ali bo totalka ali ekonomska totalka.Ali bi kupili tudi takega ki je še za popravilo.Seveda kupimo tudi delno razbite in pogojno vozne avte vsah znamk Aixam, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, DAF, Daihatsu, DKW, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jepp, Kia, Lada, Lancia, Land Rover, Lexus, MAN, Maserati, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Microcar, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Piaggio, Pontiac, Porsche, Proton, Puch, Renault, Renault Trucks, Rover, Saab, Scania, Seat, Shuanghuan, Škoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen.

Totalka, odkup in v trenutku je rešen problem z vašim vozilom ki ima totalno škodo.

Mogoče je pametno še malo informacij ki so strnjene na www.avto-zero.si

Za sam gotovinski odkup nam pošljite kratko sporočilo z osnovnimi podatki in fotografijo na podgorsek2006@gmail.com

Pokličemo in pripravimo ponudbo za odkup vašega avta totalka.











Ni komentarjev:

Objavite komentar