petek, 2. junij 2017

Kam z nevoznim vozilom 040 127 873 Odkup vozil

Imate pokvarjeno ali poškodovano nevozno vozilo ki vam predstavlja problem kam z njim in kdo ga bo kupil?
Imamo rešitev za vaš problem.Nudimo vam gotovinski odkup nevoznih avtomobilov poškodovanih, totalk in vozil v okvari.

Avto se mi je ustavil, mislim da je zaribal.Avtovleka mi ga je odpeljala k mojemu servisrju.Ampak sem se odločil da ga ne bom popravljal.
Pomagajte mi z nasveti koga naj pokličem da bo odkupil nevozen avto.
Moj nasvet je da poiščete podjetje z imenom Odkup vozil, Gregor Škulj s.p ki odkupuje za gotovino prav take avte ki so zaleteni, z raznimi pomankljivostmi in  napakami.

V mojem primeru so bili korektni in prodal sem za dobro ceno moj nevozen avto.
Zato priporočam podjetje ki je dosegljivo na tel številko 040 127 873.

Podjetje kupuje tudi stolčene, razbite in prevrnjene avte ki so v lasti leasing hiš in vozila ki so brez bremen kupjena na kredit ali gotovino.

Če imate nevozen avto, terenca ali enoprostorca in bi ga radi prodali smo za stranke dosegljini vse dni v tednu non stop na mail podgorsek2006@gmail.com

Kupujemo zaletene karavane, zbite enoprostorce in naletene terenske avtomobile.

Odkupimo zvrnjene na streho ali bok vozila in avte ki so poškodovani bočno, spredaj ter zadaj.

Če je vaš avto nevozen nas pokličite in prišli bomo po vaše vozilo z avtovleko.

Uredimo prepis nevoznih vozil.

Splet www.avto-zero.si






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar