sobota, 3. junij 2017

Kam z vozilom v okvari? 040 127 873 Odkup vozil

Odgovor je preprost.Prodajte avto v okvari podjetju ki se profesionalno ukvarja z gotovinskim odkupom okvarjenih avtomobilov ter vozil v nevoznem pokvarjenem stanju z lastnim brezplačnim odvozom imenom Odkup vozil, Gregor Škulj s.p 040 127 873.

Kakšne okvare pa vaša firma odkupuje?
Kupujemo vse okvare ki se lahko pripetijo vašemu rabljenemu avtu od velikih okvar kjer je odpovedal motor da manjših okvar kjer je popravilo še cenovno smoterno.

Avto je zaribal in mislim da je mašina totalno uničena za v smeti.Zanima me če kupujete tudi take avte ki motor ne prižge več in okvarjene avtomobile ki je motor zagrabil, spustil olje in razbil blok motorja ali glavo?
Kupimo tudi take avte ki jim je motor stisnilo do te mere da mašina ne obrne več s popolno odpovedjo glavne gredi in ojničnih ležajev.

Pri vožnji mi je močno počilo v mašini, motor je zgubil moč in za menoj se je valil bel dim.Imam občutek da se je motor ali turbina popolnoma razletela na prafaktorje.Se ukvarjate tudi s takimi avti ki imajo razleten motor, turbino ali menjalnik karoserija je pa še solidna?

Odkupujemo za gotovino prav take avte ki se jim je razletel motor z večjo okvaro kjer se ne splača poporaviti star avto ker je preveč stroškov v celoti za nadomestne dele.

Na moje avtu se mi je sesul motor.Nevem pri polni hitrosti na avtocesti je samo počilo in prižgale so se vse kontrolne lučke v armaturi.Po moje je odtrgalo pogonsko verigo oz. ketno in razbilo mi je vse ventile, bate in zvilo ojnice mogoče je pa tudi predrlo blok motorja ker je smrdelo po zažganem olju.
Se srečo sem imel da mi ni avto zgorel.

Kaj naj naredim z avtom ki ima popolnoma polomljen motor? Verjetno je v takem stanju zelo malo vreden.Ali ga bo sploh kdo kupil v takem stanju ali ga bom moral brez plačila peljati na avtoodpad?

Poznam podjetje ki bo sigurno kupilo okvarjen raljen star avto ki ima spletno stran www.avto-zero.si
Vem da kupijo tudi avte ki jim je razneslo motor saj so pred nekaj časa odkupili za gotovino moj avto ki se mi je odtrgal glavni pogonski jermen.
V mojem primeru mi je mehanik motor razdrl in me je poklical da je šla mašina k vragu in da se naj kar pripravim na velik strošek popravila.
Denarja nisem imel za drago popravilo itak pa nebi več investiral večje zneske denarja v star avto ki sem ga tako imel v kratkem prodati oz. znebiti tako da je bilo logično da sem se odločil da pokličem na odkup vozil v okvari ki sem ga našel na spletu.

Jaz sem se odločil da pošljem pošto z kratkim opisom kakšno okvaro ima moj avto prvemu podjetju ki sem ga našel na internetu, ki odkupuje z E-mailom podgorsek2006@gmail..com

Bil sem presenečen.Odgovorili so mi takoj in ponudili dobro odkupno ceno ki pa je bila višja kot sem jo imel jaz v mislih, tako da nisem okleval in sem nevozen avto ki mi je odpovedal takoj prodal.

Avtomobil v okvari so mi tudi brezplačno odpeljali tako da sem imel samo strošek 16 evrov za odjavo in identifikacijo ki sem jo opravil na najbljižjem tehničnem pregledu.

Ko smo čakali v vrsti na tehničnih sem malo spreševal kakšne avte odkupijo in če so kje omejitve.
Prijazen gospod iz podjetja mi je razložil da kupijo vsak zariban avto za popravilo, nadomestne dela ali razgradnjo, tako da poskrbijo za vsako stranko ki se jim oglasi in pristopijo k odkupu individualno saj se je treba strankam prilagajati seveda glede v mejah normale, saj mora podjetje imeti računico.

Še enkrat vam prilagam uporabne kontakte od podjetja s karterim sem bil zadovoljen.

-tel 040 127 873
-mail podgorsek2006@gmail.com
-splet www.avto-zero.si

Za način kontaktiranja se pa odločite sami.l.p




 


 

 





Ni komentarjev:

Objavite komentar