sobota, 6. maj 2017

Odkup vozil brez napak 040 127 873

Gotovinski odkup vozil ki so brez napak v vrhunskem brezhibnem stanju z malo prevoženih kilometrov.
Gotovinsko odkupujemo avte ki so popolnoma izpravni brez popravil in uložkov za nadaljno prodajo.
Imam avto popolnoma brez napak pa bi ga rad prodal, ker imam že naročeno novo vozilo pa imam občutek da so mi moje rabljeno vozilo malo premalo ocenili v avtohiši.
Zanima me kdo odkupuje dobre avtomobile brez hib in napak?Najraje bi ga prodal podjetju ki se ukvarja z odkupom vozil?
Jaz sem ga prodal podjetju Odkup vozil, Gregor Škulj s.p ki sem ga našel na internetu.Odzvali so se takoj in bili so korektni tako da smo se dogovorili za obojestransko odkupno ceno ker nisem hotel da bi šla odkupna cena v nek ekstrem.Priporočam da jih pokličete na telefon 040 127 873.

V familiji imamo očuvan avto ki smo ga pazili vse te leta ki je bil v uporabi pri nas.Ali mislite da bojo odkupili tudi tak avto ki je bil pri nas v dobrih rokah za realno odkupno ceno.
Do nas so bili korektni, hitri in ažurni.Tako da jih priporočam.

Ali mislite da odkupijo tudi srednji in višji razred avtomobilov?
Najbojše je da jih kontaktirate pa se pozanimajte kakšen avto jim pride v poštev v odkup.

Kupujemo rabljene avte ki so v zelo dobrem stanju,s servisno knjigo, nepoškodovani ter redno vzdrževani.
Sem lastnik avta ki je brezhiben ampak malo podrsan od parkirišča ter vsakodnevne uporabe.Upam da odkupijo tudi taka vozila.
Seveda odkupujemo tudi take avte ki potrebujejo malo ličarske roke da jih spravimo v lepo stanje, ki je pa pogoj da lahko avto prodamo končnemu kupcu.

Kupujem vozila v brezhibnem stanju za znane kupce ki so naše stranke tako da po prodaji damo še garancijo na avto.
Avto brez napak kupim od prvega ali drugega lastnika na zalogo.

Odkupupem vsa vozila ki za trenutno brezhibno vožnjo ne potrebujejo nobenih vložkov kot so servisi ali pnevmatike.

Naša stran podjetja je www.avto-zero.si

Eventuelne ponudbe sprejemamo na E-pošto podgorsek2006@gmail.com




 


Ni komentarjev:

Objavite komentar