sobota, 20. maj 2017

Odkup avtodomov 040 127 873 Odkup vozil

Če želite prodati svoj avtodom ali drugo vozilo, smo zainteresirani za odkup, prosimo vas, da se pripeljite z njim do nas, bomo uskladili interese in posel izpeljali. Lahko plačamo takoj ali po prodaji -po vaši ceni in namesto vas uredimo prepis.
Gotovinski odkup avtodomov ki so predelani v avtodom že serijsko tako kot jih naredijo v tovarni ter avtodomov ki si narejeni iz kombijev ali dostavnih vozil ter so naknadno homologirani v avtodom pri usranovi ki izdaja potrdila oz.homologacije za to vrsto predelave.

Odkupujemo avtodome od letnika 2000 dalje vozne registrirane in ohranjene.
Kupujemo avtodome ki potrebujejo popravilo ali veliki servis.

Odkupimo poškodovane ali karambolirane avtodome od podjetij ter posaznikov, lahko tudi močneje razbit totalka.

Prodajate avtodom ker ga ne potrebujete več ali pa kupujete novega?
Pokličite naše podjetje Odkup vozil Gregor Škulj s.p ki odkupuje tudi avtodome vseh znamk ter modelov z različnimi nadgradnjami.

Avtodom se mi je pokvaril pa mehanik pravi da je večja okvara in da je motor zaribal.Kdo odkupuje pokvarjene avtodome v okvari?
Jaz sem ga prodal podjetju ki je dosegljivo na telefonsko številko 040 127 873.Prišli so takoj na ogled k mehaniku in so mi ponudili realno korektno odkupno ceno za okvarjen avtodom.Cena za odkupit mi je bila sprejemljiva tako da nisem okleval in sem avtodom tudi njim prodal.Z ženo sva bila v  skrbeh koliko bo stal odvoz avtodoma če ga bo kupil posameznik fizična oseba zato sem se raje odločil za podjetje ki odkupije avtomobile, vozila ter avtodome, ker sem pričakoval a imajo svojo avtoveko dako da se izognem stoška odvoza.Ravnal sem pravilno tako da jih priporočam.
Kontaktna stran podjetja www.avto-zero.si

Ali odkupijo vozne in nevozne avtodome potrebne popravil?
Seveda kupujejo tudi totalke in ekonomske totalke vseh vrednosti.

Če prodajate avtodom nam pišite in pošljite sliko od vozila na podgorsek2006@gmail.com

In odgovorili vam bomo v 30 minutah od prejetega povraševanja.

Lahko pa obiščete še našo sletno stran kjer so vsa navodila kako prodati avto www.avto-zero.si

Odkp vozil, Gregor Škulj s.p

 



Ni komentarjev:

Objavite komentar