petek, 29. september 2017

Je vaš avto zaribal? 040 127 873

Je vaš avto zaribal? Brez panike, podjetje Odkup vozil, Gregor Škulj s.p se ukvarja izključno z gotovinskim odkupom vozil.

Odkupujemo zaribane avte ki so v večji okvari kjer je potrebno menjavati motor ali pa pokvarjene avte ki so še popravljivi tako da se popravi obstoječa mašina, turbina ali menjalnik.

Avtomobil mi je zaribal, pa ga ne bom popravljal.Moj avto se mi nenehno kvari.Imam same stroške z tem vozilom ki se stalno nekaj pokvari, tako da ga bom kar prodal ker ne zmorem več plačevati dragih popravil.
Na spletu sem zasledil podjetje z naslovom Odkup vozil, Gregor Škulj s.p ki oglaša da kupuje pokvarjena vozila ter avte v okvari.
Ali kdo pozna to podjetje.Ali so zaupanja vredni mislm če so korektni, ažurni in če imajo pravi pristop do strank?
Moje ime je Marko in sem jim prodal moj močno zariban avtomobil.
Jaz sem zadovoljen.Pravi pristop, korektna odkupna cena, takojšen ogled in realizacija,.
Uredili so mi dokumente oz. prepis vozila v celoti, tako da sem lahko registriral drugo vozilo ki sem ga že imel kupljenega vendar sem čakal da prodam star pokvarjen nedelujoč avto da sem lahko prenesel bonifikacijo in neizkoriščen del zavarovanja ter cestne takse.

Priporočam in so zaupanja vredni tako da če imate podoben primer kot sem ga imel jaz, ne oklevajte in ne iščite po spletu raznih preprodajalcev ki ne naredijo prenosa lastništva. 
Toplo priporočam podjetje ki se oglaša na 040 127 873 i ima spletno stran www.avto-zero.si 

Jaz sem poslal moj primer okvare na mojem vozilu podjetju kar po pošti na  podgorsek2006@gmail.com 
Bil sem presenečen na takojšen odziv.Ponudili so mi dobro odkupno ceno pa sem se kar odličil za hitro prodajo mojega avta v okvari.

Pokličite ali pa pošljite mail pa se sami prepričajte.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar