nedelja, 26. januar 2020

Rabljen avto? 040 127 873 Odkup vozil

Rad bi prodal rabljen avto takoj za gotovino in sem nasel na internetu firmo Odkup vozil, Gregor Škulj s.p in me zanima ce ima kdo kaj izkušenj s tem podjetjem?

Omenjeno podjetje je zelo ažurno, korektno in ponudijo dobro odkupno ceno tako da jih vam priporočam.

Prodal sem jim moj star avto in sem zelo zadovoljen s prodajo.

Obiskal sem njihove strani:

www.avto-zero.si 

www.avto-odkupim.si 

www.odkupvozil.eu 

www.odkupvozil.org 

in takoj smo se zmenili za brezplačni ogled in takojšen odkup vozila ki je lahko tudi neregistriran.

Kupujejo tako normalno vozne ali pa totalno nevozne za gotovino.

Rabljene za nadaljno prodajo ali stare za odpad, reciklažo ali razgradnjo.

Povejte nam kakšen avto prodajate in našli bomo skupno rešitev.

Kupim rabljen avtomobil na podgorsek2006@gmail.com 

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar