sobota, 11. januar 2020

Avti v okvari 040 127 873 Odkup vozil

Avto v okvari? Kupil bi ga takega kot je nevoznega pokvarjenega v okvari za gotovino.

Ali prodajate avtomobil v okvari? Odkup vozil, Gregor Škulj s.p je podjetje ki se tudi ukvarja z gotovinskim odkupom rabljenih avtov z okvaro.

Avte v okvari odkupujemo takoj za gotovino, ne glede na vrsto okvare tudi z večjo okvaro v zaribanem stanju.

V mašini mi je začelo ropotati.Avto je že star in nima smisla popravljati v nedogled moj stari avtomobil, pa itak nimam niti denarja za draga popravila pri avtomehaniku.

Razmišljam da bom kar pokvarjenega oz. okvarjenega prodal.

Na spletu gledam pod odkup vozil v okvari pa sem zasledil-a spletne zanimive strani 

Prilagam nekaj naštetih strani:

www.avto-odkupim.si

www.odkupvozil.eu

www.avto-zero.si

Poklical sem jih na telefonsko številko 040 127 873 in se dogovoril za takojšen odkup avta v okvari.

Bili so korektni in profesionalni tako da jih priporočam.

Fasciniralo me je da tako hitro uredijo prenos lastništva, plačilo in zastonj odpeljejo nevozno pokvarjeno vozilo.

Odkup zaribanih avtov z okvaro na turbini, injektorjih, menjalnikih ali motorjih.

Kupujemo vozila ki imajo uničen motor in je za nadaljno vožnjo potrebna menjava celotne mašine.

Info podgorsek2006@gmail.com 

 



 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar