četrtek, 16. januar 2020

Prevrnjeni avti 040 127 873 Odkup vozil

Avto sem prevrnil in se se sprašujem kdo bo kupil prevrnjen avtomobil?

Ponudil sem ga podjetju Odkup vozil, Gregor Škulj s.p ki sem jim našel na internetu pod
odkup nevoznih avtomobilov.

Pregledal sem nekaj spletnih strani ki ponujajo gotovinski odkup zbitih vozil pa vam jih nekaj prilagam:

Prva

www.avto-odkupim.si

Druga in še tretja

www.avto-zero.si    ali   www.odkupvozil.eu

Jaz sem jim prodal preko spleta udarjen zbit rahlo prevrnjen karamboliran avto.

Odnos je bil korekten in tudi odkupna cena je bila sprejemljiva.

Plačali so v gotovini in takoj prepisali vozilo tako da je bilo vse tako kot smo se predhodno dogovorili po telefonu.

Za lažji kontakt prilagam še E-mail od podjetje za odkup avtov podgorsek2006@gmail.com 



 







 

Ni komentarjev:

Objavite komentar