nedelja, 5. januar 2020

Karambolirani avti 040 127 873 Odkup vozil

Imel sem nasrečo z avtom, razbil, karamboliran sem ga in bi ga rad prodal in iščem na internetu pod rubriko odkup karamboliranih vozil.

Pa se sprašujem kdo kupi zaleten udarjen avtomobil?

Na spletu sem našel podjetje z imenom Odkup vozil, Gregor Škulj s.p 040 127 873.

Imajo veliko pozitivnih Google mnenj in dobro spletno stran www.avto-zero.si

Tako da sem se odločil da temu podjetju ponudim v odkup moj karamboliran avto.

Razlog odločitve je da sem pregledal tudi druge spletne strani omenjenega podjetja in so izdelane profesionalno ker sem imel občutek da lahko dobil samo potrebne informacije okoli prodaje karamboliranih osebnih in dostavnih vozil in ni potrebno jim prodati zbit avto.

Poglejte še:
www.odkupvozil.eu 

www.avto-odkupim.si 

Prodajte poškodovan ali karamboliran avto, saj je podjetje za odkup nevoznih avtomobilov kupuje tudi totalke.

Rešite se razbitine in si kupite novejši boljši nerazbit avto.

Prepis in brezplačni odvoz z avtovleko.

Pošta za zastonj odvoz in takojšen zastonj odvoz zaletenih avtov zero@evj-kabel.net 

  
 


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar