nedelja, 28. avgust 2016

Kdo odkupuje avtomobile? 040 127 873 Odkup avtov

Prodajam avtomobil in iščem nekoga ki ga bo kupil? Ali poznate kakšno podjetje ki se ukvarja z gotovinskim odkupom avtov v vseh stanjih?
Pobrskajte po spletu z kjučno besedo odkup avtomobilov in našli boste kar nekaj zadetkov ki bojo ustrezali vašem iskanju.
Jaz sem pregledal prvih nekaj zadetkov in sem se odločil za podjetje Odkup vozil, Gregor Škulj s.p s sedežem v Medvodah blizu Ljubljane.

Imajo zelo dobro spletno stran z ogromno pomembnih informacij, ki jih najdete na strani www.avto-zero.si

Poklical sem jih in so mi svetovali kaj naj storim z mojim rabljenim pokvarjenim avtomobilom.
Razložil sem da se samo informiram in zbiram informacije ker še oklevam med popravilom ali prodajo.
Ponudili so mi možnost odkupa zaribanega avta v okvari, v kolikor se za popravilo ne bom odločil.

Razložili so mo da odkupujejo vsa rabljena vozila od rabljenih voznih normalno delujočih, poškodovanih, karamboliranih in močno razbitih avtomobilov totalka.

Odkupujemo vse vrste, znamke in tipe avtov, v vsakem stanju lahko tudi z več prevoženih kilometrov od prvih lastnikov slovenskega porekla in avtomobile pripeljane iz uvoza, ki so pogosto menjali lastnike.

Odkupimo prav vsak avto lahko tudi z večjo okvaro ali poškodbo.

Naše podjetje kupuje tudi rabljene kombije in gospodarska vozila.
Kupujemo dostavnike in avtomobile s kasonom vrsta pick up.

Kupimo avtomobile vseh cenovnih  razredov in za gotovinsko odkupljene avte poskrbimo za brezplačni odvoz ter spremembo lastništva.

Kupim za gotovino lahek dostavnik s sedeži ali furgon.

Odkupim rabljen avto registriran ali neregistriran.

Pišite nam na podgorsek2006@gmail.com 



 


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar