četrtek, 18. avgust 2016

Imate naprodaj zaleteno vozilo? 040 127 873

Imel sem smolo in sem se zaletel z mojim rabljenim vozilom ter sem ga tako poškodoval da ga ne bom popravljal.
Najraje bi nekoga našel ki ima odkup nevoznih vozil da pride na brezplačni ogled, določi odkupno ceno in odpelje brez stroškov zaleten avtomobil.
Našli ste podjetje Odkup vozil, in Medvod ki se ukvarja z odkupom vseh nevoznih zaletenih, karamboliranih in poškodovanih vozil z brezplačnim odvozom.
Odkupujejo tudi totalke in ekonomske totalke za kose ali popravilo.

Kupujejo za realno pošteno ceno, ki jo postavijo po ogledu in dejanskem stanju avta, ohranjenosti ter prevoženih kilometrov.
Moj avto je močno zaleten. Ali odkupijo tudi take?
Odkupijo tudi totalno zmečkane razbite zaletene avtomobile.

Naša firma Odkup vozil, Gregor Škulj s.p s sedežem v okolici Ljubljane kupujemo zaletene terence, karavane in enoprostorce.
Storitve ki jih opravljamo:
Kupimo takoj zaletene zbite prevrnjene zvrnjene in naletene avte vseh vrednosti.
Odkupim preko podjetja ali pa posredujem pri iskanju kupca za vaš zaleten avto.
Kupim poškodovano ali karambolirano vozilo.
Brezplačno odpeljemo sesuto vozilo službeno ali privat.
Odkupimo malo, srednje in zelo zaletene avtomobile.
Za gotovino s takojšnim prenosom lastnštva odkupimo in zastonj odpeljemo neuporabne zaletene dostavnike, dostavna vozila in kombije.

Dosegljivi smo na www.avto-zero.si ali podgorsek2006@gmail.com








Ni komentarjev:

Objavite komentar