sreda, 24. marec 2021

Odkup pokvarjenega vozila 040 127 873

Imam star avto ki ima že zelo veliko prevoženih kilometrov pa se mi non stop kvari. Stalno ga popravljam in plačujem mehanike da se lahko vozim v službo. Kakšen teden nazaj pa se mi je spet pokvaril in sem sklenil da pokvarjenega prodam.

Našel sem Odkup vozil, Gregor Škulj s.p. Kliknil sem na www.odkupvozil.org

Takoj sem dobil povratno pošto in klic. Dogovorili smo se za takojšni ogled avta v okvari pri mojem mehaniku. Odkupili so ga za solidno odkupno ceno ki je bila še sprejemljiva zame, sem zadovoljna saj je moj avto nevozen pokvarjen.

Če imate podobno situacijo da se je avto pokvaril vam svetujem da pokvarjenega prodate in si kupite mlajšega z manj prevoženih kilometrov.

Odkup okvarjenih avtomobilov. Piši in pošlji za kakšno okvaro gre in željeno odkupno ceno na podgorsek2006@gmail.com 


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar