nedelja, 21. marec 2021

Kupim totalko 040 127 873

Nepreviden voznik je šel skozi rdečo in mi je zaprl pot, tako da sem trešćil v njega in naredil iz mojega avta totalko. Tako močno mi je avto razbil da je skoraj totalo uničen primeren bolj za nadomestne dele kot za popravilo.

Sklenil sem da bom nevozen zaleten avto prodal. Na intrnetu sem zasledi podjetje ki ima spletno stran www.avto-odkupim.si

Mislim da so pravi naslov da rešijo mojo nastalo situacijo in odkupijo totalko za gotovino.

Poslal sem jim sporočilo na  podgorsek2006@gmail.com 

Presenečen sem bil na ažurnostjo in korektnostjo.

Zmenili smo se za brezplačni ogled totalke in takoj so mi ponudili dobro odkupno ceno za totalno karambolirano vozilo.

Sprejel se ponudbo in nevozno udarjeno vozilo takoj prodal.

Poškodovan avto pa so tudi brezplačno odpeljali z avtovleko.

Priporočam pa L.P


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar