ponedeljek, 29. marec 2021

Odkup in odvoz prevrnjenih vozil 040 127 873

Prvič v življenju sem imel prometno nesrečo in sem se prevrnil z avtomobilom. Sem ga kar dobro obdelal tako da bom prevrnjenega razbitega prodal.

Na spletu sem našel kar nekaj podjetij ki ponujajo odkup zaletenih in prevrnjenih vozil. Se mi zdi da je razbitina bolj primerna za dele, tako da sem izbral podjetje Odkup vozil, Gregor Škulj s.p 

Na spletu oglašajo da jim pride v poštev tudi avtio ki ni za popravilo.Prebral sem da avte kupujejo v celoti za nadomestne dele. Tako da so pravi naslov da jim pišem na podgorsek2006@gmail.com

Poslal sem jim sporočilo z kratkim opisom prevrnjenega vozila in mojo telefonsko številko kjer sem dosegljiv. V roku 10 min so mi odpisali in poklicali nazaj. Pripravljeni so bili takoj odkupiti prevrjen avto za solidno odkupno ceno.

Sem zadovoljen dobil sem malo več kot sem v štartu pričakoval in tudi prepis smo takoj naredili in čist zastonj so prekucnjen nevozen avto odpeljai z avtovleko.

Jih priporočam. Obiščite spletno stran in jim ponudite v odkup nevozno vozilo www.avto-odkupim.si



 


 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar