torek, 27. februar 2018

Odkup vozil po Mostah 040 127 873

Gotovinski odkup vozil po Mostah rabljenih registriranih voznih ter neregistraranih nevoznih poškodovanih, pokvarjenih ali karamboliranih.
Ljubljana-Moste odkupujemo in brezplačno odvažamo terence, avtomobile ter kombije.

Sem iz Most pa bi rad prodal rabljen avto ki ga ne potrebujem več.
Kdo odkupuje stare avte po Ljubljani in po Mostah?

Jaz sem ga prodal podjetju Odkup vozil, Gregor Škulj s.p in sem bil zadovoljen s odkupno ceno.Odnos je bil korekten in profesionalen.
Odpeljali so mi ga zastonj, dobil sem pa tudi dobro plačilo in uredili prenos lastništva.

Kupujemo avte v okvari po Mostah ter BTC-ju.

Na servisu v Mostah imam nevozno poškodovano karambolirano vozilo ki je ocenjena iz strani zavarovalnice kot totalka in bi ga rad prodal.
Kam naj pošljem povpraševanje za takojšen odkup totalk in ekonomskih totalk?

Pošljite povpraševanje na podgorsek2006@gmail.com 

Odkup dobrih voznih terenskih avtomobilov, dostavnikov, enoprostorcev ter lahkih gospodarskih dostavnih vozil.

040 127 873  ali www.avto-zero.si





Ni komentarjev:

Objavite komentar