petek, 9. februar 2018

Avto z odpovedjo motorja kupim 040 127 873

Odpoved motorja? Ne skrbite takoj ga lahko prodate nevoznega pokvarjenega za gotovino podjetju Odkup vozil, Gregor Škulj s.p ki je specializirano za odkup vozil v okvari.

Zaribal mi je moj avto mislim da je razbilo komplet motor ker je tako počilo da je izteklo motorno olje.Odpeljal sem ga z avtovleko k svojemu mehaniku da pogleda za kako hudo okvaro gre pri mojem avtomobilu.
Mehanik mi je svetoval da naj avto kar prodam v nevoznem pokvarjenem stanju saj bo popravilo absolutno predrago saj skoraj presega vrednos vozila pred okvaro.
Koga naj pokličem da bo brezplačno odpeljal in gotovinsko odkupil rabljen avto z odpovedjo motorja?

Telefonska številka za takojšni odkup nevoznih vozil v okvari je 040 127 873.

Prilagam tudi mail podgorsek2006@gmail.com 

Odkupujejo tudi avte z odpovedjo turbine, menjalnika ročnega ali avtomatskega.

Za vse unformacije v zvezi z odkupom avtov ki so nevozni na povezavi www.avto-zero.si
  

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar