ponedeljek, 27. november 2017

Kupim MB G 040 127 873

Kupim rabljenega terenca Mercedes-Benz serije G voznega, pokvarjenega, prevrnjenega, zbitega totalka ali karamboliranega nevoznega.
Prodajate terensko vozilo MB G, ker potrebujete dear?
Kupujemo terence višjega cenovnega razreda vseh letnikov preko podjetja ki je specializirano za odkup terenskih vozil, Odkup vozil, Gregor Škulj s.p. in okolice Ljubljane.
Odkupujemo rabljene terenske avte cenejše in dražje ki so registrirani normalno vozni v vsakdanji uporabi ne glede na prevožene kilometre.

Mercedes-Benz GL se mi je pokvaril in je trenutno v večji okvari. Sicer še vozi ampak mi je mehanik svetoval da ga naj ne vozim več ker skoz bolj ropota in bo zaribal ter da bo motor spustil olje.
Rad bi ga takega prodal pokvarjenega G-ja, ker ne bom več ulagal denarja v moj rabljen star terenec ker so servisi pregrešno dragi ter mi ni več sprejemljivo za moje finančno stanje.

Kdo kupuje pokvarjene, karambolirane in poškodovane G-je in da ima svoj odvoz z avtovleko?
Kontaktna oseba pri podjetju ki se ukvarja in gotovinsko odkupuje je g.Škulj Gregor, ki je zastopnik podjetja Odkup vozil, Gregor Škulj s.p. s tel številko 040 127 873.

Kupimo poškodovan terenec ali karamboliran osebni avto znamke Mb.

Odkup dobro ohranjenih vozil Mercedes Benz v vseh stanjih osebnih, enoprostorcev, terenskih in lahkih dostavnikov.

Ena od naših spletnih strani ki jo imamo na podjetju je tudi www.avto-zero.si

Za odkup terenskih avtomobilov nam pišite na podgorsek2006@gmail.com


Ni komentarjev:

Objavite komentar