nedelja, 31. julij 2016

Prodajate razbito vozilo? 040 127 873 Odkup vozil

Prodajate rabljeno razbito vozilo? Gotovinski odkup razbitih poškodovanih in karamboliranh vozil.
Odkupujemo  vse razbite avtomobile od l 2000 dalje tudi močneje razbite odkupimo kot celota za dele ali popravilo.

Prodajam razbit stolčen avto totalka. Poznate koga ki odkupuje razbite avte?
Pred časom sem bila v isti situaciji kot ste vi in sem poklicala podjetje odkup vozil, Gregor Škulj s.p 040 127 873.
Odkupili so gotovinsko razbito nevozno vozilo, ki je bilo tako poškodovano da je bila škoda na vozilu priznana iz strani zavarovalnice kot totalka.
Odpeljali so tudi razbitino brezplačno ter uredili prenos lastništva na novega lastnika z odjavo vozila na lokacijo podjetja.
Odnos je bil profesionalno korekten in odzvali so se takoj po prejetem klicu in mi vse uredili.

Moj nasvet je če želite hitro prodati zbit ali zaleten avto je bolje da se osredotočite na eno podjetje ali posameznika, ker v večini primerov preveč ogledov in zbiranje različnih ponudb za prevrnjen avto ne prinese hitre prodaje da neštete oglede  ter klice brez realizacije sploh ne omenjam.

Bi radi hitro prodali razbit avtomobil in vas več ogledov in telefonskih klicev različnih kupcev spravlja ob živce?
Poiščite na spletu stran za odkup vozil www.avto-zero.si

Iz moje izkušnje priporočam tako da pokličite in preverite ponudbo ki jo ponuja spletna stran www.avto-zero.si

Takojšen kontakt za odvoz in odkup vseh razbitih je podgorsek2006@gmail.com













Ni komentarjev:

Objavite komentar