ponedeljek, 19. marec 2018

Odkup vozil po Gameljnah 040 127 873

Avte po Gameljnah pri Ljubljani kupuemo rabljene nevozne, novejše vozne ter starejše v dobrem, slabem ter zelo slabem stanju.
Živim v Gameljnah in sem kupila nav avto tako da mi star avto stoji doma pred hišo in bi ga rada prodala takoj za gotovino.

Kdo kupuje avtomobile in da bo prišel odkupit moj rabljen star terenec k meni na dom?

Odkup vozil, Gregor Škulj s.p je podjetje ki odkupuje rabljena osebna, terenska in dostavna vozila od lastnikov po domovih ter službah tako da smo zelo ažurni in prilagodljivi.

Kupujemo rabljena vozila poškodovana in karambolirana.

V okvari imam avto za prodat pa me zanima če vaše podjetje tudi kupuje rabljene avte po Ljubljani in okolici natančneje v zgornjih, spodnih ter srednjih Gameljnah.

Kupujemo povsod avte v vseh stanjih.

Pošljite kaj prodajate na podgorsek2006@gmail.com

Gotovinski odkup vozil. Ponudbo lahko tudi oddate preko spletne strani www.avto-zero.si



Ni komentarjev:

Objavite komentar