petek, 22. januar 2021

Odkup vozil totalka 040 127 873

Naredil sem totalko iz svojega avta. Ko ga ocenim na zavarovalnici ga bom takoj začel prodajati.

Pa me zanima kdo kupuje totalke in močno poškodovane avtomobile?  Brskam po spletu in sem naletel na podjetje ki ima dosti pozitivnih google mnenj z imenom Odkup vozil, Gregor Škulj s.p.

Sem se malo poinformiral in prebral mnenja pa sem se odločil jih poklicati.

Prvi občutek je bil pozitiven. Oglasi se je gospod ki mi je topla sprejel in vljudno vprašal kakšno poškodovano oz. karambolirano vozilo prodajam in za kakšno ceno.

Po krajšem pogovoru sem jim ponudil v odkup mojo totalko ki sem jo razbil presd dnevi.Prišli so hitro na brezplačen ogled totalke na moj dom in mi ponudili solidno odkupno ceno za razbito totalko.

Uredili so tudi prepis in brezplačno odpeljali totalko z avtovleko.

Še njihovi kontakti:

www.avto-odkupim.si

pošta podgorsek2006@gmail.com 


 

 

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar