četrtek, 8. oktober 2020

Odkup starejših rabljenih vozil 040 127 873

Prodajam starejši rabljen še vozen še registriran avtomobil, pa bi želel prodati moj star avto nekomu ki bo gotovinsko odkupil, takoj opravil prenos lastništva in zame kot lastnika starega avta da po zaključenem postopku odkupa starejšega vozila ni nikakršnih naknadnih reklamacij in nepotrebnih telefonskih pogovorov kaj je še dodatno uničeno in pokvarjeno.

Prebiram internet in sem naletel na firmo Odkup vozil, Gregor Škulj s.p pa vidim da imajo dosti dobrih mnenj na google mnenj in sem se odločil da jim ponudim moj star rabljen avtomobil v odkup.

Pokličem.Prijazen gospod se oglasi in me vpraša kakšen star avto prodajam in mu vse lepo povem.

Takoj sva se zmenila in de dogovorila da še danes pridejo na ogled starega avta na mojem domu.

Prišli so tako kot je bilo dogovorjeno.Skupaj sva pogledala avto ki je ze kar v letih in se dogovorila za obojestransko odkupni ceno.

Plačali so v gotovini, takoj uredili prenos lastništva in brezplačno odpeljali neregistriran avto z avtoprokolico.

Skratka kliknite na www.avto-odkupim.si

In prodajte starejši avto za gotovino.

Pošta podgorsek2006@gmail.com



 

 


 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar