sobota, 13. januar 2018

Odkup avta od prvega lastnika 040 127 873

Gotovinski odkup vozil od prvih lastnikov s požigosano servisno knjigo, slovenskega porekla, nepoškodovanih, nekaramboliranih ter lepo ohranjenih avtomobilov.

Ste prvi lastnik in prodajate osebni avto ali terenec?
Naše podjetje ki se ukvarja z gotovinskim odkupom avtov, terenskih vozil ter lahkih dostavnih vozil z imenom Odkup vozil, Gregor Škulj s.p odkupuje rabljen avto od prvega lastnika ki je lahko tudi starejši ampak še v solidnem, dobrem ali zelo dobrem stanju.

Odkupujemo tudi avte, kombije ki so službeni od podjetij ki menjajo vozni park.
Službeni avto so lahko tudi pokvarjeni ali karambolirani.

Sem prvi lastnik avtomobila ki sem ga kupil novega pred leti v avtohiši, Moj avto je bil normalno vožen in servisiral sem ga redno tako kot je predpisano vzdrževanje s strani proizvajalca avtomobila.
Pa sem se odločil da ga zamenjam staro za novo v avtohiši, kjer bi kupul novega pa sem doživel šok ko so mi ocenili moj rabljen avto ki sem vestno skrbel za njega vsa ta leta.
Odkupna cena je bila zelo majhna, tako da sem se odločil da ga sam prodam za boljšo ceno seveda če mi bo uspelo.Zato vas sprašujem ker gledam internet in spletne strani ki odkupujejo vozila na koga naj se obrnem da bo ponudil boljšo odkupno ceno kot pooblaščen trgovec?

Predlog.Obiščite stran www.avto-zero.si

Pripravili vam bodo dobro odkupno ceno za vaš dober rabljen avtomobil.

Kupijo tudi poškodovane, totalke in avtomobile v okvari.

Pridobite še drugo mnenje ter odkupno ceno za vaš avto ki bo naprodaj na povezavi podgorsek2006@gmail.com

Preveri in pokliči 040 127 873

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar