četrtek, 8. december 2016

Menjava avtomobila 040 127 873

Menjava, nakup in prodaja rabljenega starega avta je lahko stresna ali neprijetna, zato pri prodaji starega avtomobila priporočam podjetje 040 127 873 Odkup vozil, Gregor Škulj s.p.

Poklicala sem jih po telefonu in sem se dogovorila za brezplačni ogled našega registriranega vozila kar na našem domu.
Bili so korektni in prijazni tako da sem dobila prvi vtis da so profesionalni z normalno komunikacijo med prodajalcem in kupcem.
Se je pa potrebno zavedati da podjetja ki nudijo odkup vozil za gotovino s takojšno realizacijo kupijo naše stare avtomobile za nadaljno prodajo tako da so odkupne cene nižle od trenutne tržne vrednosti ki jo oblikuje trg rabljenih avtov ter gospodarskih dostavnih vozil.

Če vas to moti bo potrebno da se sami ukvarjate s prodajo rabljenega starega avta, problem pa lahko nastane ko je vozilo, neregistrirano, nevozno ali pokvarjeno, kjer je potreben odvoz z avtovleko.

Prišli so na ogled na naš dom točno ob uri tako kot smo bili dogovorjeni, ker sem prosila če je možno da so točni ker sem zelo zasedena in se nimam časa prav veliko ukvarjati z mojim starim vozilom ker imam že novega.


Odkupujemo gotovinsko tudi vozila v okvari, karambolirane avte, totalke, ekonomske totalke in poškodovane avtomobile.

Če prodajete, menjate ali pa bi se radi samo znebili starega brez stroškov in sitnosti pošljite pošto na podgorsek2006@gmail.com 

Obiščite še stran www.avto-zero.si 


 








 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar