nedelja, 27. november 2016

Imate naprodaj zaleten avto? 040 127 873 Odkup vozil

Imam razbit poškodovan avto, ki so mi ga razbili v prometni nesreči kje je povzročitelj vozil pod vplivom alkohola. Kaj naj storim? Kdo jemlje karambolirane razbite avtomobile?
Moj avto ko sem se zaletel ga je gotovinsko odkupilo in brezplačno odpeljalo podjetje, ki se ukvarja z odkupom vozil ki ima naslov Odkup vozil Gregor Škulj s.p z kontaktno številko 040 127 873.

Mi smo pa zaleteli družinsko vozilo pa razmišljamo o prodaji avta v obstoječem nevoznem stanju.
Koga mi priporočate? Kupec naj bo pravi kupec brez kompliciranja in raznih kalkulacij.
Poglejte si spletno stran ki se mi zdi primerna za takojšen odkup razbitih avtov www.avto-zero.si

Moj avto je tako močno zaleten da je totalka uničen verjetno samo za nadomestne dele.
Ali odkupujejo tudi taka totalno zaletena vozila?
Odkupijo prav taka vozila za popravilo ali nadomestne dele v celoti.

Oklevam med prodajo ali popravilom avta ki ge je vozil sin in je zbit zaleten popolno.
Mogoče bi ga prodal ampak, če bi bila prodaja hitra in takojšne gotovinsko plačilo.
Pišite na E-pošto kjer kupujejo avtomobile podgorsek2006@gmail.com 

Odkupim zaletene avte, odvoz stolčenega vozila je brezplačen z lastno avtovleko.

Kupujemo preko podjetja zaletene avtomobile.

Odkup oz. kupim prevrnjen zaleten avto takoj po celi Sloveniji.

www.avto-zero.si 

 



 

 

 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar